Friday, October 23, 2009

Reede..

Tere ! Mõtlesin, et kirjutan igavusest. Milleks kirjutada kusagile Wordi ja siis salvestada see enda arvutisse. Leidsin ja mõtlesin, et proovin isegi siis seda blog-i täitmist. Mainimata ei saa jätta ka seda asjaolu, et on REEEDE ÕHTUUU ja ma olen ilma plaanideta kodus , telekas mängivad Simpsonid ja ma lebotan voodis ja kirjutan mingisugust blogi. Äärmiselt põnev, eks ole ? Plaane on null ja keegi pole midagi välja pakkunud ka . Räägin mida tarka täna tegin... Tahate, teen lühidalt või pikalt ? Lühiversioon : mitte midagi tarka ! Pikemalt : Ärkasin mingisugune kell 10,30 hommikul täiesti iseseisvalt, ilma igasuguse äratuskellata, kuna täna polnud koolipäeva ja mitte ükski inim- ega loodusjõud mind varem ülesse ajada ei suutnud/tahtnud. Automaatselt avasin laptopi kaane, lülitasin selle sisse ja asusin pokkerit mängima. Kuna Pokerstarsi kontol oli mingisugune hädine 2 daala, siis mõtlesin, et mängin 0,25 daalaseid SNG-sid. Päev otsa mängisin, tõusude ja mõõnadega neid.... Ja punkti pani viimane turniir, kus oli mängus see viimane 0,25 daala, esimesed 7 olid rahastatud , olin 8-dal kohal, finaallauas. Blindid olid juba päris suured, mingi 400/600 äkki ? Minu stack küündis vaevu 2000-ni . Kättte QQ , olin SB , üks mingisugune türklane või säärane mees oli enne mind calli teinud ja mina automaatselt põrutasin all-in...Läks veidike mõtlemisaega sellel samusel türklasel ning lajatas samuti all-ini 99-ga . Flop oli minu kasuks, lauda tulid 47Q ...Vaatasin juba, et JESSS olemas....Ja siis....Nightmare.... turn 9 ja river 9 .... Summa mis oleks sellel imepisikesel turniiril võitnud, oli justkui olematu, kuid siiski...TILTTTT! Oeh, ja nii ma sadasingi sealt turniirilt....Kindlasti mõni mõtleb, et miks ma bubble ajal niisuguse liigutuse tegin, aga justnimelt sellepärast, et ma olin lowstacker ja mind oleksid blindid kohe varsti ära söönud, pidin justkui riskima. Ja siis ma mõtlesin, et aitab, enam ma ei mängi, kell oli ehk 17,30 umbes kui ma arvuti kinni panin ja otsustasin, et hingan vähekene värsket õhku. Hüppasin maja ette, et panen oma ustava ratsu tööle üle pika aja, mis antud hetkel ilma kindlustuseta vedeleb ja teen ise ühe suitsu. Suitsu ajal mõtlesin, et helistan "diskole" , vaatan mida ta head mulle räägib. Pidin pettuma, mingit plaani ta mulle ei pakkunud, tal omad plaanid tehtud ja ega ta neid muutma ei hakka. Tegin siis selle teisegi suitsu ja hüppasin uuesti tuppa..Muide märkimisväärselt mõnus ilm täna väljas kuidagi!
Ja nii ma olengi jälle arvuti taga , lõpetamas oma elu esimest blogi. Ma ei saa vist ise ka aru, mida ma siia kokku kirjutasin, vist oma "sisukast päevast" ühtteist. Pokkerist on siiber ja niisama välja vist ka ronida ei viitsi. Jään avastama seda blogspot lehekülge, et mis,kus ja kuidas. Samas on tegelt kindlasti Tartus sõpru kellega midagi korraldada, aga ütlen ausalt...Bussiga ei viitsi sinna loksuda ja ilma mingisuguste plaanideta sinna ronima ka ei hakka...Aga hoidke kõva , ma nüüd lõpetan. Tsau

No comments:

Post a Comment