Saturday, October 24, 2009

Laupäeva hommik..

Noniii, käes laupäeva lõuna juba tegelikult... Ärkasin mõnusa kurguvaluga, eile sain vähe külma. Eelmises blogis kirjutasin, et mul null plaani ja üliigav. Ärge arvake, et ma kodus eile õhtul (reedel) külma sain :D! Raimo J. helistas ja ütles, et ma talle kainekaks läheks... Põrutasingi pesssu ja varsti oligi maja ees järel mul. Läksime Tartu, ta pani vähe jooki, tema 2 toredat sõbrannat tulid ka auto peale, mingi aeg istusime minu juures ja siis viskasime neiud kluppi ja põrutasime tiiru Põlva . Tagasitulles jälle väiksed linnatiirud ja siis koju tulek. Midagi nagu ülipõnevat ei teinudki, kuid vähemalt ei passinud kodus...Muidugi poleks ma nii väsinud olnud , kui ma Elva hakkasin sõitma öösel, siis oleks võinud tiiru pordos käia :D. Seal oleks raudselt kino saanud, kuid teinekord ! Aga nüüd ma siis rahus lebotama uuesti ja mingi umbes 17,00 paiku või sinnakanti põrutan Tartu, kuna täna on järjekordselt JK Tammeka ja FC Levadia omavaheline lahing Tartu Tamme staadionil. Peab vaatama ja ehk peale seda Illukasse ....Aga hoidke kõva!

No comments:

Post a Comment